
Organisaties zijn in beweging, ze moeten anticiperen op trends en ontwikkelingen. Software moet dus ook kunnen mee veranderen en optimaal blijven functioneren.
DifferIT biedt expertise en ondersteuning bij zowel de technische als functionele aanpassingen die nodig zijn.
We zijn je aanspreekpunt voor alles waar je tegen aan loopt, zodat jij je dagelijkse werkzaamheden goed kunt blijven uitvoeren.
DifferIT zorgt voor blijvend bruikbare AFAS software met gemak voor de eindgebruikers.
Wat we willen voorkomen is dat de gedane investering tijdens de implementatie verloren gaat omdat er geen onderhoud wordt gepleegd. Juist dáárom bieden wij ook AFAS applicatiebeheer aan.
Na de implementatie kan het zijn dat de applicatiebeheerder AFAS support nodig heeft bij complexe vraagstukken, dat er tijdelijk geen applicatiebeheerder aanwezig is of dat er structureel voor is gekozen om uit te besteden. In alle gevallen kun je terugvallen op AFAS applicatiebeheer van DifferIT. Het opleiding en begeleiden van jouw AFAS applicatiebeheerder doen wij zoveel mogelijk tijdens de implementatie.
AFAS applicatiebeheer kan zowel op afstand als bij jou op locatie plaatsvinden, dat bepalen we samen. Met behulp van het AFAS klantportaal, ontwikkeld met AFAS OutSite, borgen wij al jouw vragen en inzicht. Aan de hand van al jouw geregistreerde vragen kijken we naar de rode draad en proberen deze structureel te verhelpen.
of bel | 085 - 065 3615 |